Selasa, 3 Januari 2012

Selamat Datang 2012

Selamat tahun baru. Azam pun mesti baru tapi azam tahun lepas pon ada yang tak capai lagi.... takpe leh bawak kedepan,hehe! Tahun baru aku nak nak beli kereta frust pasal rumah idaman kena beli dek orang,hehe!
Orang umah aku akan bersalin dalam tahun ni so rasanya tak sesuai pulak pakai kereta 2 pintu ni. Lagi pun kereta aku dah berusia 15 tahun so dah sampai masanya cari kereta lain. Kalau ikotkan hati aku nak amik myvi 1.5 warna kuning tapi bila memikirkan banyak duit nak guna so aku pilih la kereta kat ni. Kereta kat bawah ni pun ok gak bagi aku. Myvi mahal tapi takde ruang bonet yang besar. Lepas dah amik kereta ni bolehlah berkira-kira nak beli rumah pulak.
Moga Allah permudahkan segala urusanku dan dimurahkan rezekiku... Amin...!
Saga FLX 1.3A (cvt)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan