Rabu, 2 November 2011

Tidakkkkkkk....!



Rumah idaman aku dah sold tadi. Takde rezeki la nampaknya nak memilikki rumah tu,huhu! siapa le yg beli hampeh tul!


Pagi tadi aku lalu taman perumahan tu pergi hantar orang umah balik kampung so aku ternampak banner tulis SOLD kat depan rumah tu. Boleh dikatakan hari2 aku nengok rumah tu mana taknya aku selalu balik kampung ikut jalan perumahan tu. Kempunan la aku...


Takpalah kalau dah bukan rezeki. Aku fikir positif jelah, mungkin ada rumah yg lebih baik or murah untuk aku nanti. InsyaAllah rezeki kita siapa yg tahu melainkan Allah. Bukan pe rumah tu masih baru takde orang pernah duduk. Biasalah cina style, beli rumah pastu biar bila harga naik jual. Kondisi rumah tu pun terbaik yelah rumah baru walaupun dah berusia sekitar 3-5 tahun. Design pun cantik lokasi pun terbaik. frust3......



Gambar dalam rumah siap plaster shiling lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan